Poštovné a doprava
Poštovné a doprava
Způsob doručení
- Českou poštou - Balík Do ruky. Zásilka je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. Balík Do ruky doručuje Česká pošta zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Česká pošta Vás bude informovat SMS zprávou o průběhu doručování. Proto od Vás potřebujeme správné vyplnění všech údajů v objednávkovém formuláři.
- Českou poštou - Balík Na poštu. Zásilka je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. Balík Na poštu uloží Česká pošta na Vámi vybrané pobočce zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Česká pošta Vás bude informovat SMS zprávou. Proto od Vás potřebujeme správné vyplnění všech údajů v objednávkovém formuláři. Doba uložení zásilky je 7 dní.
- Česká pošta - Balík Do balíkovny. Zásilka je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. Balík do balíkovny uloží Česká pošta na Vámi vybrané pobočce zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Zásilky doručené do balíkovny jsou přednostně odbaveny. Zásilku za Vás může vyzvednout třetí osoba, stačí znát pouze jméno a kód zásilky. Doba uložení zásilky je 7 dní. Aktuální seznam balíkoven najdete zde.
- ZÁSILKOVNA - Výdejní místo. Zásilkovna je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. Zásilkovna ho uloží na Vámi vybrané pobočce zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Od zásilkovny Vám přijde email a SMS zpráva s kódem pro vyzvednutí. Ten musí znát osoba, která si zásilku půjde vyzvednout. Na výdejním místě není možné platit kartou.
- PPL - Zásilka je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. Balík doručuje PPL zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. PPL Vás bude informovat SMS zprávou o času doručení. Proto od Vás potřebujeme správné vyplnění všech údajů v objednávkovém formuláři.
- PPL Parcel Shop - Výdejní místo. Zásilka je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. PPL ho uloží na Vámi vybraný Parel Shop - vybrané pobočce zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Od PPL Vám přijde email a SMS zpráva s kódem pro vyzvednutí. Ten musí znát osoba, která si zásilku půjde vyzvednout.
- Osobní odběr - Palackého 127, 503 03 Smiřice. Vyzvednutí možné po obdržení emailu s výzvou k vyzvednutí – Pondělí – Pátek 7:00 – 15:00
Způsoby platby
- Dobírkou - Zaplatíte při převzetí zásilky.
- Platba na účet - platba předem na účet: 2201029159/2010. Variabilní symbol je Vaše číslo objednávky.
- Platba kartou online - svou objednávku zaplatíte rovnou přes platební bránu
- poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.,
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, email: platby-podpora@comgate.cz telefonní číslo: +420 228 224 267
Cena za doručení
- Za doručení prostřednictvím Balíku Do ruky je účtováno dopravné a balné ve výši 117 Kč.
- Za doručení prostřednictvím Balíku Na poštu je účtováno dopravné a balné ve výši 105 Kč.
- Za doručení prostřednictvím Balíku Do balíkovny je účtováno dopravné a balné ve výši 89 Kč.
- Za doručení prostřednictvím Zásilkovny je účtováno dopravné a balné ve výši 89 Kč.
- Za doručení prostřednictvím PPL je účtováno dopravné a balné ve výši 89 Kč.
- Za doručení prostřednictvím PPL Parcel Shop je účtováno dopravné a balné ve výši 79 Kč.
- Při platbě na dobírku se k vybranému druhu dopravy účtuje poplatek 39 Kč.
- Při nákupu nad 2 000 Kč je poštovné zdarma prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny.
- Za osobní odběr na naší prodejně si účtujeme 19 Kč. Při nákupu nad 2 000 Kč je osobní odběr zdarma.
- Pokud Vám zašleme objednané zboží na dobírku, které nebude v termínu vyzvednuto a následně bude vráceno k nám zpět, bude Vám účtováno k náhradě zmařené poštovné a balné v ceně 120 Kč.