SALADO   Koření vašeho domova                                                                       SLEVA 15% na celý nákup s kódem 15S1

FAQ časté otázky a odpovědi


FAQ časté otázky a odpovědi

 

Kolik stojí poštovné a balné?

Za doručení prostřednictvím České pošty - Balík Do ruky je účtováno dopravné a balné ve výši 117 Kč. Doručení prostřednictvím České pošty - Balík Na poštu je účtováno dopravné a balné ve výši 105 Kč. Doručení prostřednictvím České pošty - Balík Do balíkovny je účtováno dopravné a balné ve výši 89 Kč. doručení prostřednictvím Zásilkovny - Výdejní misto je účtováno dopravné a balné ve výši 89 Kč. Doručení prostřednictvím PPL je účtováno dopravné a balné ve výši 99 Kč. Doručení prostřednictvím PPL Parcel Shop je účtováno dopravné a balné ve výši 89 Kč. Při platbě na dobírku se k vybranému druhu dopravy účtuje poplatek 39 Kč. V případě znovu zaslání nevyzvednuté zásilky si účtujeme další poštovné 117 Kč. Při objednání zboží nad 2 000 Kč máte od nás dopravu zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani dobírečné).

Co znamená platba převodem na účet?

Platba převodem je rychlým a stále oblíbenějším způsobem platby. Pokud používáte internetové bankovnictví, můžete vaši objednávku zaplatit pohodlně přímo z domova.
Zboží expedujeme jakmile bude vaše platba připsaná na našem účtu. Dodací lhůta v tomto případě závisí na tom, jak rychle banka vaši platbu zpracuje.

Kdy dostanu objednané zboží?

U zboží skladem po potvrzení zpracování objednávky doručujeme na dobírku do 5 pracovních dnů. V případě, že zvolíte platbu předem, bude objednávka odeslána až po připsání platby. V případě, že spěcháte na dodání zboží, doporučujeme vám objednávku uzavřít na dobírku, s platbou při převzetí. Vaše objednávka tak může být odeslaná obratem (nečekáme na převod financí mezi bankami), zkrátíte tak dobu odeslání.

Po expedici objednávky od nás obdržíte e-mail s číslem zásilky a odkazem k jejímu sledování. Zboží standardně zasíláme Českou poštou jako Balík do ruky, který bývá doručen následující pracovní den po jeho odeslání.

Nepřišlo vám potvrzení objednávky?

Potvrzení objednávky automaticky obdržíte do 60 minut po jejím vytvoření e-mailem. Pokud se tak nestalo, důvodů může být více:

  1. V zadaném e-mailu mohl být překlep, proto vám potvrzení nedorazí. Pro ověření nás můžete kontaktovat na e-mailu objednavky@hwl.cz nebo na telefonním čísle +420 491 204 060
  2. Potvrzení objednávky bylo označeno poštovním klientem jako SPAM. Zkuste se podívat do této složky.
  3. Objednávka nebyla řádně odeslaná, uzavřená do úplného konce. Prosíme, kontaktujte nás na e-mailu objednavky@hwl.cz nebo na      telefonním čísle +420 491 204 060 rádi Vám pomůžeme s uzavřením objednávky.
  4. Může mít zaplněnou schránku a přijetí nových e-mailů není možné - zkuste odmazat staré zprávy

Je možné pozdržení odeslání objednávky?

Pozdější datum odeslání Vaší objednávky je možný. Oddálení expedice je maximálně do 14 dní od jejího uzavření. Požadovaný termín odeslání objednávky uveďte, prosím, do pole poznámka v objednávkovém formuláři.

Co mám dělat, když chci po uzavření objednávky něco změnit?

V případě, že chcete změnit obsah vaší objednávky, prosím, zavolejte na naši zákaznickou linku +420 491 204 060 a domluvte se na úpravě s operátorkou. Nebo napište na e-mail objednavky@hwl.cz, kde vám poskytneme bližší informace.

Do kdy mohu objednávku změnit nebo stornovat?

Objednávku je možné stornovat nebo změnit pouze do okamžiku, než se začne připravovat na expedici. Pro stornování nebo změnu objednávky je potřeba kontaktovat naši zákaznickou linku na telefonním čísle: +420 491 204 060 nebo e-mailu: objednavky@hwl.cz

Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?

Pokud si chcete objednávku vyzvednout osobně, nabízíme vám dvě odběrná místa. Palackého 127, 503 03 Smiřice - vyzvednutí možné po obdržení emailu s výzvou k vyzvednutí – Pondělí – Pátek 7:00 – 15:00 nebo na prodejně v Hradci Králové – Gočárova třída 1208 -  - objednávky vozíme úterý a čtvrtek.
Při uzavírání objednávky si zvolte způsob platby „Hotově na prodejně“. Jako další krok vyberte požadovanou prodejnu, kde si zboží přejete vyzvednout.
Zboží je možné odebrat na dané prodejně až po obdržení e-mailu s výzvou k vyzvednutí objednávky.
Osobní odběr v našem e-shop je možný při nákupu v hodnotě nad 300 Kč.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, zboží standardně zasíláme i na Slovensko, Slovenskou poštou. Objednávku uzavřete v Eurech na naší slovenské verzi e-shopu, kterou naleznete na tomto odkazu: www.vypredajskladu.eu

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Pokud se Vám zboží z nějakého důvodu nelíbí, můžete ho vrátit do 60 dnů od převzetí zásilky.

Včera jsem si vytvořila objednávku a dnes jsem dostala slevový kupón, mohu ho použít zpětně?

Bohužel, slevové kupóny není možné uplatnit zpětně po uzavření objednávky, tak jak upozorňujeme i na daném slevovém kupónu. Slevový kód je nutné zadat vždy v prvním kroku při vytváření objednávky.

Je možné do objednávky zadat žádost o kontaktování před doručením a zadání doby doručení?

Bohužel, bližší požadavky na dodání není možné zadat. Systém pošty neumožňuje předávání upřesnění. Pokud si zvolíte zásilku jako Balík do ruky, bude vás kurýr předem kontaktovat. V tomto případě mu můžete bližší informaci předat. Pokud si necháte zásilku uložit na poště, bude zásilka automaticky uložena na poště.

Mohu si zvolit jinou doručovací adresu?

Ano, pokud si přejete zaslat zboží na jinou adresu nebo na firmu, stačí v Dodacích údajích zaškrtnout:  Adresa dodání je jiná než adresa fakturační. Tam vyplníte adresu dodání i název firmy. Pole poznámky slouží pouze pro potřeby eshopu. Můžete zde například uvést, že potřebuje odložit odeslání, spojit s jinou objednávkou apod.

Může mou objednávku na poště vyzvednout někdo jiný?

Ano, pomocí nové služby Výdej balíků na kód od České pošty je to možné. Pokud do objednávky uvedete své telefonní číslo, přijde vám SMS zprávou kód pro vyzvednutí zásilky. Tento kód k vyzvednutí můžete předat kterékoliv osobě, která na poště na poště předloží daný kód a uvede jméno adresáta uvedeného na zásilce či číslo zásilky. Tato služba je zcela zdarma a můžete ji využít u všech našich druhů doručení.

http://www.vyprodejskladu.eu/

Zasílání novinek na e-mail
Chcete být pravidelně informováni o novinkách a zvýhodněných akcích?
Přihlašte se k odběru novinek
Zasílat
© 2024 HW LOGISTIC s.r.o., salado.cz - Všechna práva vyhrazenaZačátek stránky